امکان فروش خدمات شبکه‌ اجتماعی واقعی و فعال (خرید فالوور واقعی، خريد لايك اينستاگرام واقعی) به هیچ عنوان وجود ندارد؛ بسیار ساده است چون شما نمی‌توانید کاربران واقعی را مجبور به فالو کردن و تعامل با یک پیج کنید.

سایت‌هایی که ادعا میکنند میتوانند خدمات واقعی شبکه‌های اجتماعی ارائه میدهند، نمی‌توانند به تعهدات خود عمل کنند چون این وعده یعنی فالوور واقعی، خريد لايك اينستاگرام واقعی و … به طور کلی دروغی بیش نیست.

در هر حال آنچه که کیفیت خدمات مجازی (افزایش فالوور، لایک و …) را تعیین و آنها را متفاوت می سازد که در سایت های رقیب با عناوینی همانند فالور الماسی، صد در صد واقعی، طلایی، فعال و …) کیفیت آنها در واقعی تر به نظر رسیدن آنهاست (به طور مثال داشتن بایو، تصویر، اطلاعات کامل و…. . )

محبوب شو این تضمین را به شما می‌دهد که خدمات مجازی ارائه شده در سایتمان بالاترین کیفیت را در بین تمامی رقبا داراست و همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد تمامی سرویس های محبوب شو
با رعایت تمامی اصول و الگوریتم های شبکه های اجتماعی به روز شده ارتقا پیدا میکنند و بدون کوچکترین ضرر وارد شده به پیجتان موجب افزایش فالوور و .. میشوند.

(به خاطر داشته باشید که چیزی به عنوان فروش فالور واقعی وجود ندارد و هر جا به این مطلب برخوردید بدانید که قطعا کلاه برداریست.)