ثبت سفارش آسان و سریع با ربات تلگرامی محبوب شو
برو به ربات
تصویر اصلی صفحه ی سیاست حفظ حریم خصوصی خرید فالوور (follower) و شرایط ثبت سفارش از سایت خرید فالوور محبوب شو (mahbobsho)

سیاست حریم خصوصی و شرایط خرید از محبوب شو

سیاست حریم خصوصی به روز شده در تاریخ : 12 ام مرداد ماه 1402

این سند شامل توضیحی درباره سیاست حفظ اطلاعات شخصی، حریم خصوصی، امنیت خرید فالوور و شرایط خرید فالوور است که سایت خرید فالوور محبوب شو از کاربران سایت جمع آوری می کند.

این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر است و به کمک آن ها می توان کاربران محبوب شو را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود.

ما به حریم خصوصی شما احترام می‌گذاریم. سیاست هدف ما در سایت محبوب شو،حفظ حریم و احترام به اطلاعات شخصی شماست. 

در این متن شرح می دهیم که چگونه اطلاعات شما جمع‌آوری، استفاده و حفظ می‌شوند:

 

  • در فرآیند ثبت‌نام در وبسایت ما، شماره تلفن، نام و نام خانوادگی  و سایر اطلاعاتی است که شما برای ما ارسال می‌کنید را جمع‌آوری می‌کنیم، وقتی شما به وب سایت ما مراجعه کردید به معنی این است که به خدماتمان علاقمند هستید؛ با داشتن شماره تماس شما می توانیم اخبارتغییرات جدید، خبرهای مربوط به تخفیف های ویژه و … را در اختیارتان قرار دهیم ؛همچنین، در صورت خرید محصولات و خدمات از ما، ممکن است از شماره تماس شما برای تأیید سفارشات استفاده کنیم یا اگر در زمان انجام سفارش مشکلی یا سوالی پیش آمد یا نیاز به پیگیری بود با شما تماس بگیریم و بعد از پایان همکاری نیز در صورت به روز شدن و اضافه شدن خدمات مجازی سایتمان شما را مطلع سازیم.

 

  • پس از اینکه در سایت محبوب شو ثبت نام کردید؛ شما یک کاربر شناخته شده هستید و اطلاعات مربوط به استفاده و ثبت سفارش شما از خدمات محبوب شو نگهداری و حفظ می گردد. این اطلاعات شامل سفارشات و تراکنشها، سرویسهای مورد استفاده، اطلاعات فردی و مانند آن بوده ولی محدود به این موارد نیست.

 

  • محبوب شو کلیه تراکنش های شما از جمله تراکنش های مالی را جمع آوری و نگهداری می کند.

 

  • محبوب شو به صورت خودکار پس از ورود شما به سایت وب رمز اطلاعاتی از قبیل IP شما، اطلاعات کوکی های وب رمز و صفحاتی که مشاهده می کنید را جمع آوری و نگهداری می کند.

 

  • محبوب شو از این اطلاعات در راستای بعضی از مقاصد از قبیل ارتقاء خدمات سایت خود یعنی محبوب شو، تهیه محتوای مناسب و مورد علاقه کاربران، برنامه های تبلیغاتی و مانند آن استفاده می کند.

 

  • محبوب شو اطلاعات شما را اجاره نمی دهد، نمی فروشد و به اشتراک نمی گذارد به جز در موارد زیر:
  •  

در صورت تخطی شما از قوانین شرایط و ضوابط سرویسها ، در صورت وجود شاکی خصوصی نسبت به عملکرد شما، اطلاعات شما در اختیار مراجع قانونی قرار می گیرد

 در صورتی که مراجع قضایی اطلاعات شما را –به هر دلیلی- از محبوب شو بخواهند این اطلاعات در اختیار ایشان قرار می گیرد.

 

  • محبوب شو ممکن است بر روی کامپیوتر شما کوکی ذخیره کرده و در مراجعات بعدی شما به سایت محبوب شو از آن استفاده کند.

سیاست حفظ امنیت سایت و پنل خدمات مجازی محبوب شو دسترسی کارمندان خود به اطلاعات شخصی و حریم خصوصی شما را محدود کرده است و فقط کارمندانی که مستقیماً باید برای ارائه خدمات محبوب شو یا انجام وظایف خود با شما در تماس باشند؛ به اطلاعات شخصی شما دسترسی دارند.

سیاست محبوب شو جهت حفظ امنیت اطلاعات محرمانه، ممکن است اطلاعات مهم مثل رمز عبور و … را در پایگاه های داده خود ذخیره کند به نوعی که در صورت دسترسی ناخواسته و غیر مجاز به آن ها، این اطلاعات توسط دیگران قابل استفاده نباشد.

ما همواره در تلاشیم تا بتوانیم به شما این تضمین را بدهیم كه اطلاعات شخصی تان تحت بالاترین استانداردهای امنیتی حفظ خواهد شد.

محبوب شو تلاش خواهد كرد كه تمامی راه های معتبر را طی كند تا امنیت هر نوع اطلاعاتی كه از شما در اختیار دارد را‌ حفظ كند. همچنین اطلاعات شخصی شما در شبكه های امنی ذخیره می شوند ، با این وجود محبوب شو مسئولیت عواقب ناشی از دستیابی غیر قانونی شخص یا گروه ثالثی به اطلاعات شخصی شما را نیز نخواهد پذیرفت.

 

حق تغییر سیاست حریم خصوصی :

ما حق بررسی, اصلاح و یا تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی را، در هر زمان و به هر شیوه ای داریم. بنابراین در صورت تغییر این سیاست تاریخ مندرج شده در بالای صفحه تغییر خواهد کرد و محبوب شو از شما درخواست می کند گاهی اوقات این صفحه را مجددا مرور کنید تا همواره از آخرین قوانین حفظ حریم خصوصی مطلع باشید.

در پایان تضمین می‌کنیم که تمام سعی و تلاش ما بر آن است که هرگونه اطلاعات شخصی که از شما دریافت می‌کنیم، محافظت و نگهداری می‌شود؛. ما بیشترین ارزش را برای اعتماد شما قائلیم. از این رو حداقل اطلاعات را با اجازه خودتان از شما دریافت می کنیم و از این اطلاعات تنها برای مقاصد در نظر گرفته شده استفاده می‌نماییم. سایت ما این اطلاعات را نزد اشخاص ثالث بدون آگاهی شما افشا نمی‌کنیم. در صورتی که سوالی در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی سایت خرید فالوور محبوب شو دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

ما با خوشحالی پاسخگوی شما خواهیم بود.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد