ثبت سفارش آسان و سریع با ربات تلگرامی محبوب شو
برو به ربات
تصویر اصلی داخل صفحه ی قوانین و مقررات خرید فالوور و دیگر خدمات مجازی سایت خرید فالوور محبوب شو (فالوور ، لایک ، اکسپلور و ...)

قوانین و مقررات محبوب شو

قوانین و مقررات به روز شده در تاریخ : 12 ام مرداد ماه 1402

قبل از انجام خرید خدمات مجازی از محبوب شو خواندن قوانین و مقررات خرید فالوور از سایت الزامی است، ورود هر کاربر به سایت محبوب شو واستفاده از خدمات آن به معنی آگاه بودن و پذیرفتن قوانین و مقررات است و ثبت سفارش کاربر از نظر ما به معنی مطالعه دقیق این صفحه و پذیرفتن همه ی این قوانین است و با توجه به اینکه دقیقا به همه ی موارد با دقت فکر شده تا جای شک و شبهه ای باقی نماند لذا پس از خرید هیچ عذری از سمت محبوب شو پذیرفته نیست و در صورتی که با مطالعه ی قوانین و مقررات سایت باز هم سوالی داشتید تیم پشتیبانی پاسخ گو خواهد بود.

1- تمامی اصول و رویه ی کاری محبوب شو مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیکی و حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت شرایط و قوانین و مقررات مربوط به کاربر است.

2- شما با فشردن دکمه های پرداخت (آنلاین یا کیف) موافقت قطعی خود را با قوانین و مقررات محبوب شو اعلام می دارید.

3- چنانچه پیج شما به موارد ممنوعه از قبیل (صیغه، پیشبینی، پورن، منشوری، ضدنظام، فروش اسلحه و مواد مخدر، فروش محصولات جنسی) بپردازد و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی نباشد ،در صورت ثبت این نوع سفارشات، ما هیچ مسئولیتی در تکمیل و پشتیبانی سفارش نداریم.

4- بعد از تکمیل سفارشات فورا سفارش مورد نظر مشتری انجام می شود اما توجه داشته باشید که مدت زمان انجام کار به عوامل مختلفی چون حجم سفارش ها، محدودیت کانال یا پیج ، ریزش ها و عوامل دیگر بستگی دارد. مسلما ارائه خدمات با کیفیت نیازمند به زمان بیشتری است پس خواهشمندیم صبور باشید و در صورت نیاز تیم پشتیبانی آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

5- توجه داشته باشید چنانچه آدرس پیج و لینک سفارشات شما به طورناگهانی تغییر کند و یا حذف شود ما هیچ مسئولیتی در قبال سفارش شما نداریم، کار از نطر ما انجام شده محسوب می شود و به هیچ عنوان مبلغ پرداختی برگردانده نمی شود.

6- کاربران باید در زمان ثبت سفارشات مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، عواقب اشتباه در انجام سفارش، برعهده خریدار می باشد.

7-خریدار موظف است از زمان ثبت تا زمان تحویل سفارشات (بعد از ثبت سفارش باید منتظر باشید تا وضعیت سفارش به یکی از 3 حالت : لغو، ناقص، تکمیل تغییر یابد)، از طرق دیگر اقدام به خرید خدمات مجازی کنند؛ در غیر این صورت محبوب شو مختار است تمام فالوورها، لایک ، بازدید و … را جزو پکیج سفارش داده شده خریدار محاسبه نماید. لذا از ثبت همزمان سفارشات در مجموعه های متفاوت خودداری نمایید.

8- در قبال سرویس‌های کم‌ریزش یا ریزش‌صفر ما متعهد به صادق‌سازی و کیفیت هستیم ولی تاکید می‌شود که تابع شرایط و تغییرات و سیاست‌های احتمالی اپلیکیشن‌ها نظیر تلگرام ، اینستاگرام و … ، ما مسئولیتی بابت حذف شدن یا ریزش نداریم. همچنین مسئولیت کانال های بزرگ و ریزشی با مشتری می باشد و ممکن است سفارششان در چندین مرحله تکمیل شود.

9- در زمان انجام سفارشات، امکان کنسل کردن سفارش به هیچ عنوان پذیرفته نمی شود خواهشمند است قبل از اقدام به انجام سفارشات خود، همه جوانب را بسنجید.

10- تمامی خدماتی که ارائه می‌شود به صورت لحظه‌ای تابع قوانین و مقررات و محدودیت‌های لحظه‌ای پلتفرم ارائه دهنده می‌باشد؛ بنابراین در صورت اختلالات ، جریمه و دیلیتی‌ها مجموعه‌ مسئولیتی ندارد.

11- در صورت توهین و فحاشی به هریک از مدیران ارشد و کارمندان مجموعه، از ارائه خدمات و پیگیری سفارش متوقف می شود و از نظر مجموعه کار و سفارش شما انجام شده محسوب می شود و هزینه ی شما برگردانده نخواهد شد.

12- تکمیل سفارشات به هیچ‌عنوان زمان مشخصی ندارد و ممکن است به دلایل گوناگون از قبیل، محدودیت موجود برای یک پیج ، اختلال سرویس ارائه دهنده و یا سفارشات سنگین بیش از یک هفته‌ هم طول بکشد.

13- مجموعه‌ به تشخیص مدیریت بخش حسابداری یا مدیریت بخش تراکنش‌ها، در هر زمانی می‌تواند از افرادی که واریز می‌کنند، احراز هویت بخواهد. در صورتی که واریز کننده این درخواست را رد کند، مجموعه می‌تواند از ارائه خدمات به او جلوگیری کند و حساب او را مسدود نماید. همچنین، در صورتی که از سوی مقامات قانونی دستور بازگشت وجه واریز شده به حساب واریزکننده صادر شود، مجموعه مکلف است این دستور را اجرا کرده و مبلغ واریزی را به واریز کننده برگرداند

14- در صورتی که طی عملیات بانکی اختلالی رخ دهد و تراکنش ناموفق باشد، اگر از حساب خریدار مبلغی کسر گردد این مبلغ نهایتا ظرف 72ساعت پس از تراکنش به حساب خریدار برگشت داده می شود، شایان ذکر است در این حالت به دلیل اینکه پول از حساب خریدار کسر می شود ولی به حساب فروشنده واریز نمی شود، فروشنده تعهدی نسبت به خریدار برای تحویل محصول و یا برگشت وجه ندارد، در این حالت خریدار باید منتظر بماند تا اصلاحیه عملیات بانکی انجام شود و چنانچه خریدار برای دریافت محصول تعجیل داشته باشد باید عملیات خرید جدیدی ثبت کند و سپس منتظر برگشت وجه از سوی بانک باشد.

15 -بنا به دلایل متفاوت (از جمله حساب شدن مالیات ،  امکان پولشویی و …) در پرداخت و شارژ حساب کاربری کمال دقت را بفرمایید چرا که امکان برگشت وجه وجود ندارد.

در شرایط خاص (در صورت توافق مجموعه محبوب شو با آن، 10 الی 15 درصد از هزینه کل پرداختی کسر و مابقی به همان شماره کارت و حساب بانکی مشتری که واریز انجام داده عودت داده خواهد شد تنها در صورت احراز تصویری و تهیه فیلم از چهره و کارت بانکی و کارت ملی واریز کننده) شاید بتوان مبلغ را برگرداند و این مورد تابع قوانین و مقررات و دستورات پلیس فتا می‌باشد. لذا حتما قبل از خرید دقت کافی داشته باشید و کلیه سوالات خود را از طریق تیکت و یا پشتیبانی بپرسید.

(هم چنین برای مبالغ زیر 500 هزار امکان برگشت به دلیل وقت گیر بودن پروسه امکان پذیر نیست.)

16- تازمانی که برنامه های اجتماعی، پیام رسان ها و دیگر نرم افزار های فضای مجازی فعالیت دارند و سیاست های مربوطه را تغییر نداده اند کلیه خدمات همیشه فعال خواهند بود. اما در برابر تغییرات سیاست های این نرم افزارها مجموعه محبوب شو هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نداشته ولی تیم فنی و تخصصی سعی در بهبود و به روز رسانی سرویس ها را خواهند داشت اما موظف به آن نمی باشند.

17-کلیه افرادی که به نام مجموعه محبوب شو فعالیت دارند فقط نقش تبلیغاتی داشته و فروش فقط در وب سایت خرید فالوور محبوب شو و اینستاگرام می باشد در غیر اینصورت افراد تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

18-استفاده از نام و لوگو محبوب شو، کاملا غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

19-افرادی که در فضای مجازی، وب سایت ها و … علیه مجموعه محبوب شو فعالیت و تلاش کنند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

20-هرگونه نفوذ و حملات دیداس به مجموعه محبوب شو غیر شرعی و غیر قانونی بوده و توسط مراجع ذی صلاح تحت پیگرد و مجازات و پرداخت غرامت قرار خواهد گرفت.

ما حق بررسی, اصلاح و یا تغییر قوانین و مقررات را، در هر زمان و به هر شیوه ای داریم. بنابراین در صورت تغییر این قوانین و مقررات تاریخ مندرج شده در بالای صفحه تغییر خواهد کرد و محبوب شو از شما درخواست می کند گاهی اوقات این صفحه را مجددا مرور کنید تا همواره از آخرین قوانین و مقررات مجموعه مطلع باشید.

همان گونه که در ابتدا نیز گفتیم و در متن بارها به این موضوع تاکید شده است؛ خواهشمندیم برای جلوگیری از هرگونه مشکل، قبل از ثبت سفارشات خود، قوانین و مقررات خرید فالوور و تمامی خدمات را به طور دقیق بخوانید زیرا  چنانچه در زمان انجام سفارشات، قوانین و مقررات اجرا نشود، هزینه ی پرداختی شما برگردانده نخواهد شد. بنابراین با آگاهی و مطالعه ی درست اقدام به خرید نمایید.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد